onsdag 28 mars 2012

Planering..

Det är inte alltid så lätt att planera som de flesta väl vet. Idag har vi haft en annons om att vi öppnar - och naturligtvis så är det alldeles grått ute och det regnar och blåser.....hmm, men vi tror på en fortsatt vår i alla fall, fåglarna kvittrade så härligt när jag gick hem från jobbet så de tycker om regnet i alla fall - och det gör ju egentligen jag också, i alla fall när det behövs.


Tycker ni att det är trist så kan ni ju alltid liva upp med lite härliga färger och doft - dessa underbara penséer....alltid lika härligt när deras tur kommer så här på våren. Jag har jobbat här sedan 1986 (så många år att jag knappt orkar räkna) och än har jag inte tröttnat på dessa små guldklimpar. Passa på att plantera för vi har specialerbjudande som gäller t.om söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar